Bird

animasi blog

Bunga Berguguran

nuffnang

zwani.com myspace graphic comments
...Selemah-lemah manusia ialah orang yang tak boleh mencari sahabat dan orang yang lebih lemah dari itu ialah orang yang mensia-siakan sahabat/teman yang dicari...
Aku bagai laut
tak bertepi dan tak berkarang

Aku bagai bintang
yang tak ditemani malam

Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa
Yang membuat aku tak ingin pergi darimu

teringat janji lamamu kepadaku
Teringat aku teringat

Teringat saat kau masih ada di sini
Temani ku sepanjang hari

Bila kau pergi jauh
ingatlah aku
Bila ku di sampingmu
peluk tubuhku
Bila kau rindu aku
panggil namaku
Ku datang menemuimu

Peluk erat jasadku
jangan lepaskan
Tetaplah kau di sini
harungi malam
Karna hanya dirimu
belahan jiwa
PELENGKAPKU DIDUNIA

Tiada ulasan:

“Tiga hal adalah kemuliaan dunia dan akhirat. Memaafkan orang yang menzalimimu, Menyambung tali persaudaraan terhadap orang yang memutuskannya, Dan sabar ketika engkau diperlakukan seperti orang bodoh"

Disin Ada Kelebihannya!

Prepaid Terunggul